15 ene 2017

CANSALADA CANSEL.LADA

Cansalada Cansel.lada (en castellano Tocino Cancelado), es el título de una obra de teatro  que esta tarde se representa en Mollet. Dado de que el guión habla de problemillas en la dinámica del teatro y como en nuestro grupo no faltan, será positivo ir a verla para aprender. Sobre la obra, a continuación pego-engancho lo que he encontrado por la red:
Un director i un actor preparen un muntatge. L’escenari gairebé buit. Una escala de tisores, un parell de cadires, un penjador amb roba en un racó… L’actor arriba sistemàticament tard. Arriba tard i sempre té una excusa fantàstica per fer-ho. Una excusa sempre llarga però sermpre versemblant. El director, sempre puntual, va acumulat nervis i no sap si agrair que l’actor hagi arribat, o engegar-lo d’una vegada per totes. L’actor, histriònic, exagerat, passat de voltes tampoc no ajuda massa a asserenar els assajos.
Dia rere dia veiem com l’obra avança, poc, però avança. I descobrim que hi ha un tercer actor a qui ni nosaltres ni l’altre actor no hem vist mai el pèl. El final, una mica previsible, no deixa de ser còmic i el text aprofita per donar-hi una volta més.

2 comentarios:

  1. Siempre se aprende algo. Lo importante es ser positivo.
    Un placer estar por aquí, un abrazo, Toni

    ResponderEliminar
  2. Hola Ame, si, así es, gracias por visitarme
    Bienvenida al Club
    Un abrazo

    ResponderEliminar