25 may 2019

REPORTATGE DE LA SORTIDA ALS AIGUAMOLLS

Com és ja habitual, aquesta sortida ha vingut a ser un èxit en tots els sentits; per les magnifiques vistes, pel bon temps que ens ha fet, pel bon tracte i bon menjar al restaurant Ratpenat (aprofito aquest article per saludar des d'aquest post al simpàtic Edgar, l'amo) i per el mes important ... la bona companyia i el bon rotllo que ens uneix als amics del 100ipico. Per als lectors que no coneguin encara aquest bell entorn del parc natural protegit proper a la bahia de Roses i que travessa el riu Fluvià a la província de Girona els convido a que vegin el següent reportatge fotogràfic.
Como viene siendo ya habitual, esta salida ha venido a ser un éxito en todos los sentidos; por las magnificas vistas, por el buen tiempo que nos ha hecho, por el buen trato y buena comida en el restaurant Ratpenat (aprovecho este articulo para saludar desde este post al simpático Edgar, el dueño) y por lo mas importante...la buena compañía y el buen rollo que nos une a los amigos del 100ipico.
Para los lectores que no conozcan aun este hermoso entorno del parque natural protegido cercano a la bahía de Roses y que atraviesa el río Fluviá en la provincia de Girona les invito a que vean el siguiente reportaje fotográfico.




































































5 comentarios:

  1. Escapándome de mi cárcel blanca, para oxigenarme.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El paso por "la cárcel" nos permite o permitirá al salir el disfrutar mucho mas de la libertad.
      Salud en libertad Marcos

      Eliminar
  2. Pues a disfrutarlo aunque sea recordándolo
    Un abrazo

    ResponderEliminar